2014. január 3., péntek

máris meló

Lehet, hogy menthetetlen vagyok és erről is a hüje férfiak tehetnek de ez valószínűleg összefügg a satnya szerelmi életemmel, tehát talán még van remény. Szóval tegnap (január másodikán!!4!!) bementem magamtól (!!44) dolgozni (!44!) pedig szabadságon voltam még* (444!!!4!!). És lássatok csodát: hogy nem szenvelegtem, nem utálkoztam, nem morogtam véges végig onnantól kezdve, hogy kitettem a lábam az ajtón, ment mint a karikacsapás (jan. elsején este hívott a főnök, illetve illedelmesen küldött előbb sms-t, hogy hívhat-e, merthát olyankor még vígan hányhatnék lavórba a tv előtt ülve vagy akár pöröghetnék is a szilveszteri afterpartiban az újévi nyitópartiban, esetleg dughatnék, de mivel egyik se, így megtudtam, hogy a corvinusosok kurva jól állhatnak, mert nem veszkődnek néhány emberrel szaros 5000 euróért, úgyhogy miénk lesz ez a kis zsebpíz némi munkáért cserébe, csak ez a meglévő havi tervezetünket kissé felborítja. Ezért mentem be tegnap ún. dolgozni. Hárman voltunk bent a főnökkel meg a pszeudofőnökkel és a másfél órás megbeszéléstől eltekintve, ami nekem mindig nagyon fáj (a 15 percnél tovább tartó megbeszélés mármint, ami egyébként meggyőződésem, hogy a 16. perctől kezdve már semmit nem ér, mert amit nem lehet 15 percben megbeszélni, az vagy nincs jól előkészítve, vagy a résztvevők magányosak és a magánéletükről szóló kitérőkkel nyújtják a dolgot, vagy nárcisztikus barmok akik saját hangjuktól megrészegülve habosítják a fost mondandójukat, h minél tovább hallhassák magukat, nem beszélve a kötelező faszszopási köröktől, mint ez egy remek ötlet!, meg én is erre gondoltam! és tsa) tök jól pörgött a meló és ebben nem kis részben játszott közre az, hogy egy kolléga sem volt láb alatt és nem nem vonta el a figyelmem. Lehet, hogy át kéne állni a hétvégi munkára? 4-4 óra alvással, 2x20 órás bentléttel gyakorlatilag megvan a 40 órás munkahét, a folyó ügyeket meg itthonról, emailben el tudnám intézni.
Ezt hétfőn fel is vetem a főnöknek. Szerintetek ráharap?

*ezt a túlórát pedig ki is fizetik (mármint szabadnapra váltom hogy varrhassak)

Nincsenek megjegyzések: