2014. augusztus 25., hétfő

Elment az én rózsám idegen országba
Küldi levelében, menjek el utána
Nem megyek utána idegen országba
Inkább meggyászolom fekete gúnyába'

Ne menj el, kedvesem, ne hagyj el engemet
Ne vidd el magaddal minden jókedvemet
Búsul az én szívem, nincs, 'ki megbíztassa
Búsul az én szívem, nincs vígasztalója

Mostantól számítva 5,5 fél hónap múlva megint itt lesz a rózsám idegen országból. 

Hát mit mondjak, ennyi idő alatt még a hajam is kinő.

Amúgy láttam egy fotót a telóján, a hajójából mit látni ("kis hajó bazinagy hátsó kerttel")


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

De ugye nem a földrengés maitt sietett haza?

Csíra Bács

Nyúl írta...

Hogy részt vehessen benne? Nem hiszem.....

Amúgy az főként a Napa Valley-t érintette, ő meg a kikötőben lakik Friscoban, onnan kb 45-50 km-re, hajón, ami ilyen szempontból jobb, mint egy ház a földön.

Névtelen írta...

Szóval lehet, hogy az ágya alatt cápák basznak?
Ez a csávó tud valamit...:)

Csíra Bács


Nyúl írta...

Sokkal inkább fókák, cápák nem jönnek a kikötőbe. Illetve pofátlan sirályok lopkodják a kaját a tányérról, ha a fedélzeten ebédelsz.

Névtelen írta...

A cápás macsóbb verzió.
A tiédnek határozottan dr dolittle
jellege van.

Csíra Bács

Nyúl írta...

Nem kedvelem a macsókat, bocs :) nekem a fókás jobban tetszik. (önkénteskedett fókamentőknél, nagyon cuki és mulatságos storyjai voltak a ketrec zárját kinyitó, meg túlzottan barátkozós, majd a horgászoktól kutya módjára kunyeráló fókákról)