2014. július 18., péntek

Már egy hete tart

a szabadságom és még mindig van egy újabb hét! Szédítő lehetőségek tonnaszámra! Eddig megvolt a római parti parti, meg a vidéki kúriázás. Hétvégén megyek a balcsira és egy vitorláshajón fogok aludni, ami elég izgi ahhoz képest, hogy fosok a vízen alvástól, de végül is lesz egy hajó köztem meg a víz között, és remélhetőleg felébredek majd arra, amikor folyik bele a víz az orrlikamba.


Szóval az van, hogy gyakorlatilag semmit nem csinálok egy hete, jó, nyilván a létfenntartó funkciók működnek és csinálom őket, azonban az evést, alvást meg a kakálást nem tekintem ez esetben tevékenységnek. De nem is ez a lényeg, hanem hogy kurvára élvezem és időnként elkap valami lelkiismeretfurdalásféle, hogy mégis kéne valamit csinálni, hiszen szabin vagyok, teljen hasznosan meg tartalmasan, amire majd jó lesz visszaemlékezni, nem ilyen erdei levélevő kukac módjára kéne hengergőzni ide-oda egész nap. Például tegnap is végignéztem a Girls 2. évadát, utána meg elmentem fagyizni és olyanokat próbáltam ki, mint a fügés fagyi (Cool Fagyizó), innen pedig átsétáltunk sajttortákat enni és tulajdonképpen ezzel vége is lett a napnak, közben elvonult a vihar és kellemes későtavaszi-koranyári este kerekedett. Kaptam egy alapos, de szeretettel teli fejmosást amiatt, ahogyan a férfiakkal viselkedem, nevezetesen hogy hagyom magam kihasználni, nem gondolok magamra a kapcsolataimban és a partner igényeit mindig előbbrevalónak tartom a magaméinál. Itt az ideje, hogy a sarkamra álljak és basszam rá a telefont, a virtuális ajtót a sok rohadt vérszívóra, aki a nyavalygásával elszívja a kreatív és egyéb életenergiáimat. Ami rendben is van, és kezdem is kapisgálni, mit jelent az, hogy "igazi férfi", milyen egy igazi férfi, hogyan viselkedik, tehát azt már tudom, mit keressek, csak még azt nem tudom, hol keressem. Mert egyelőre sajnos csak dedósokat és majmokat látok magam körül.

A hét szavai: you are way cool and scary smart. ó, igen.

Nincsenek megjegyzések: