2013. május 26., vasárnap

koncert

Több okból is zseniális este volt a tegnapi. A kvimbi valami olyan frenetikus lendülettel, lelkesedéssel játszott, amit őszintén szólva már nem is reméltem így 20 év távlatából, meg tisztán, meg sokat koncertező rutinjáték, sat.. Akkora flessel indítottak, hogy lerepült a hajam. És volt otthontalanság otthona is, amitől elolvadtam. Ezen kívül hatalmas volt a tömeg de mégsem volt nyomorgás, és ez nagyon sok nyomorgásban és a rajtunk keresztül ki-be járkáló kibaszott idióta söröző-hugyozó tinédzserek miatti morgásban töltött kvimbi koncertet feledtetett el. Ami miatt aggódtam, hogy hiába vagyunk hamvasak és feszesek, azért ki fogunk a nyivákoló tinédzserek közül lógni, és aging paránk lesz, pedig nincs is, de egyrészt kurvára velünk egykorúak és idősebb arcok voltak (vagy csak szarul tartják magunkat, bár kétlem, hogy negyvenesnek kinéző 16 évesek voltak), illetve valszeg a jegyár sok taknyot távol tartott az eseménytől, óje. És rengeteg faszi volt és hordákban, és egészen normálisnak is tűntek, nem inzultált bennünket senki a szar szövegével és a még szarabb piameghívásaival (najó, n-t megtalálta egy fószer aki kólát ajánlott neki, de figyelmeztettem rá, hogy gina! és erre nem ittuk meg), illetve nagyon sok faszi volt tarkopasz. Mondjuk egy magozott cseresznye koncerten ez kevésbé lett volna meglepő, asszem divat lett az idejekorán ritkuló hajat tövig letolni és méltósággal válni meg a haj illúziójától. Szerintem szexi, én támogatom. Zé hozott-vitt minket kocsival, úri dolgunk volt.
Mindent egybevéve jó kis este volt és 2 órára minden szarról meg tudtam feledkezni és önfeledt voltam. Köszi tibiszilárdlíviuszdodifasziferi.

Nincsenek megjegyzések: