2013. május 27., hétfő

vegyes

A héten végre férfikéz nyúl hozzám!
Igaz, közben néha úgy érzem majd, mintha eltörne a derekam, kettőbe, vagy a nyakam a fejemről lepattanna, de az ember ne legyen telhetetlen. Ráadásul álmodtam is vele egyszer, és nyilván valami vágybeteljesítő álom volt, és nem a személyének szólt, hanem a szerep, amit játszott, az volt a vágybeteljesítés, de közben woody allen is volt egyben, ami lássuk be, sokat ront egy férfi vonzóságán (nem kell okleveles álomfejtőnek lenni ahhoz, hogy rájöjjek, a lefekvés előtt megnézett annie hall talán valami hatással volt rám), bár ez a korai filmjeiből való, de már ott is rettenetesen nézett ki. Amúgy volt valaha ilyen is, hitték volna? Snájdig fiú volt 19-től 20 éves koráig:


Szóval ott tartottam, hogy masszőr, aztán vasárnap megpróbálom túlélni a bringatúrát - najó, ez álaggodalmaskodás, naponta 30 kilit tekerek 2 részletben, szóval meg se fog kottyanni.
Ami még nagy történés, kedves naplóm, hogy a szemben lévő ház tetőlemeze alá jár egy madár, akit kifigyeltem, nyilván fészke van és jár etetni. Méretéből és a röptéből arra tippeltem, hogy seregély, mert rigó fészekben költ és kisebb is, a harkálynak meg piros a feje búbja, ez pedig fekete, de hiába fotóztam, nem sikerült értkelhető képet csinálnom róla/róluk. Aztán ma, mikor hazaértem, a konyhaablakban állva láttam, hogy nagy eksön van, ugyanis az erkélyen a korláton (4. emelet!) föl-alá sétálgatott egy macska, de csak álmodhatott a Madár Mcdrive-ról, mivel ahhoz métereket kellett volna ugrania a semmibe, amit ő is belátott, hogy kissé nagy ár lenne. Ezt a szülők viszont nem látták ilyen jól át, de nem várták ölbetett kézzel szárnnyal az apokalipszist és a tévéantenna zsinórára telepedve párban gyalázták a macskát, aki végül elszégyellte magát és visszaoldalgott a lakásba. Ekkor spottoltam őket, hogy seregélyek.
Ugye milyen izgalmas? Gondolom....
(ők a seregélyek in question)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Régi meglátásom: a korai WA-ból
cirka 3 év edzéssel valóságos
Adoniszt tudtam volna faragni.
Az alapok adottak voltak.
Te jóságos isten: ez az ember
önként lemondott
a bicepszugráltatásról és a mellizom-
táncoltatásról mint hasznos
randistratégiákról.
Mélységesen tisztelem ezért!

Csíra bácsi

Nyúl írta...

Pont az annie hallban mondja (és sztem ez az egyetlen fizikumot dicsőítő megnyilvánulása), amikor egy unalmas partin elvonul a hálószobába meccset nézni, hogy ezeknek még számít a fizikum és csak a te [feleség] felfújt hólyag professzoraid hiszik, hogy elég az agyukat tornáztatni.