2014. március 19., szerda

fűkasza, amit nem kell kiverni

- Képzeld, sikerült összeraknunk a szivattyút!
- ??
- Megtaláltuk a motorhoz tartozó részt, összeszereltük és működik.

Szó volt még továbbá az erkélyi fűszernövény-létesítményemről, melyekhez nagy reményeket fűzök (teljesen alaptalanul, mivel rendkívül rossz a reputációm a növénygondozás terén), a tavalyi paradicsomültetvény fiaskómról, kerti kútjaink állapotáról, melyik néninél kell kertet rotálnia, és hogy a fűkaszát nem kell kiverni az üllőn, szerencsére.
Kibaszott Bálint Gyuri bácsi Válaszol Mezőgazdasági Félórát tartottunk telefonon, mi vagyunk a legweirdebb randipartnerek ever, esküszöm. Nem értem, mert én sem kanyarodtam el a témától, dehát hogyan kell ilyenkor váltani, amikor valaki a kerti szivattyúról beszél, és te erre meg azt mondod, hogy Ez nagyon érdekes, milyen ügyesek vagytok, te, én egész nap arról fantáziáltam, hogy halálra keféljük egymást az erdőben, neked amúgy milyen volt a napod?
Amúgy bárhogy is tűnik, semmi bajom ezzel, ilyen kínosan feszengő vagyok én is, meghát milyen undorító nyávogni meg évelődni (vagy évődni? az évelő az a növény, nem?) évődni és súgni-búgni meg cuppogni a telefonba bazmeg mint a szaros tizenhatévesek. Undorító.



Nincsenek megjegyzések: