2014. április 27., vasárnap

tulajdonképpen nincs semmi mondanivalóm pillanatnyilag

de elég meglehetősen érzem most magam és ezt fontosnak tartottam lejegyezni.

Ehhez hozzájárul az is, hogy végre kisütött a nap és szünetel a skót-felföldet idéző időjárás, de szerintem azért a madártudósnak az oltári jó szexnek is van hozzá köze. Meg a közös, összebújásos twin peaks nézésnek. Tök jó egyedül lakni egy kétszobás lakásban, mert bárhol kap az ember kedvet a szexhez, senki nem nyit rád és senki nem morog az összegyűrt ágyneműért.

Ez a fiú bizonyos helyzetekben órákig képes hallgatni, de úgy vettem észre, hogy például asztalnál étkezve egészen jól el lehet vele beszélgetni. (akkor most hordjak magammal a hátamon mindenhová egy ebédlőasztalt, ha beszélgetni akarok vele?)

Roppant romantikus hangulatba kerültem, úgyhogy megyek bringaláncot pucerálni és megfürdetni a Rose-t, aztán szerintem nyomok is egy túrát a nemtudomhová.

Nincsenek megjegyzések: