2013. október 22., kedd

földrengés?

anyone?
Éjjel negyedegykor, már félálomban voltam, amikor elkezdett finoman remegni az ágy. Figyeltem az érzést, nem a szívverésem erősödött-e fel, ilyen sovány testet még az erős szívverés is emelgetni tud az ágyon (de télleg) de nem szűnt meg és túl gyors volt szívverésnek. Felültem az ágyban és tényleg rezgett, mint amikor a vonat ott megy el a ház mellett közvetlenül és beleremegnek a falak. Vagyis a falakat nem éreztem, és semmi nem is csörömpölt, ahogyan a filmekben szokott, csak az ágy. A vicc az ebben az egészben, hogy a múlt héten hívtam a masszőrt, mert megint fáj a nyakam, aki azt mondta, merthogy olyan szuperérzékeny jó ember vagyok, háháhá, találkoztunk mi már, barátom? és ennek a beszélgetésnek a kapcsán méláztam el pár napja, hogy annyira kurvára szuperérzékeny vagyok (nem), hogy például a földrengéseket se veszem észre, mindig a rádióból meg újabban a facebookon ismerősök kiírásából tudom meg, hogy volt. Volt egyszer az év utolsó napján, 6 v 7 éve talán, Apám itt aludt a kutyával délután, aki érezte és mozgott a csillár is, én meg a konyhában pogácsát sütöttem és kurvára semmit nem érzékeltem az egészből. És nem hinném, hogy a konyha és a nagyszoba között húzódik a tektonikus lemez széle, én meg a másik oldalon voltam, a nyugodt lemezen.... Erre ez.

Szóval közületek, kedves mindkét olvasó, érezte valamelyikőtök, vagyis már csak egy, mivel n elköltözött Londonba, ott meg nyilván nem mozogott a föld, tehát kedves utolsó ittmaradt olvasóm, érzékeltél-e hasonlót ma éjfél után nemsokkal?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor megragadom az alkalmat, és elmondom,
hogy az égvilágon semmilyen földrengésre utaló dolgot nem éreztem.
Remélem, sokat segítettem!

Üdvözlöm az olvasókat!

Csíra bácsi