2013. október 14., hétfő

telekommunikációs ínség

Telkó viharba kerültem.
Valójában csak minden szar, amit ebben az országban közüzemi szolgáltatás címén nyújtanak, de így jobban hangzik és ezért éhezik a blog (és az olvasók is). Elment a netszolgáltatás (az egész házban minden rendben működik, csak az ön kapcsolatával van gond úgyhogy önnél lesz a probléma) a vezetékes telefon pedig soha sem működött (keresse meg a lakásban az elosztót, melybe a netkábel és a telefonkábel megy bele, be van dugva? Nincs. Miért nincs? ÉN TUDJAM? mert a kedves szerelő kollégája nem dugta bele, nyilván azért. Én bedugtam ingyen, de persze ugyanolyan süket a vonal). Ez persze még nem lenne túl nagy probléma, de tegnap sikerült a telefonom beleejteni a mosogatóba a tányérok közé, úgyhogy ott álltam a világtól elvágva, sírásra görbülő szájjal.

Mára legalább lett mobilom.

Gyanítom, hogy ez valami galaktikus összeesküvés lehet, mert láthatatlan is vagyok bizonyos emberek számára és ez frusztrál.

Nincsenek megjegyzések: