2014. május 23., péntek

az elmúlt egy évben

mióta elköltöztem visszaköltoztem a délpesti rezidenciába, ezáltal a napi 2x4,5 km biciklizésből 2x14 lett, plusz az anyagcserém is szinglire váltott (szerintem semmit nem csinálok másképp táplálkozásilag, mégis azt figyeltem meg nemcsak magamon, de más csajokon is, hogy amikor újra facérok lesznek, lefogynak) konkrétan egy teljes ruhamértettel kisebb lettem, de inkább másféllel. Annak, aki szerint ez jól hangzik, felhívnám a figyelmet arra, hogy az egész ruhatáram kompletten lóg rajtam, mint tehénen a nagyestélyi. Abban semmi nem hangzik jól, higgyétek el. Tudom, hogy vagy 3/4 éve ezen nyüszítek, és apránként vettem is ezt-azt, de megint évszakváltás van és a nyári ruhákat elővéve ismét legörbült a szám, mert újabb szekció bizonyult kinyúltnak, nagynak, szánalmasnak. Nem vagyok én Gáborzsazsa bazmeg hogy egyfolytában ruhákat vásárolgassak magamnak, ráadásul pénzem sincs rá. És utálok ruhát venni.
Maradok a harisnya, leggings, kisszoknya, trikó kombónál, szarom le, hogy egyetemistának néznek benne.

Nincsenek megjegyzések: