2013. december 4., szerda

álmoskönyv

Nagyon életszerű és kellemes álmom volt a pözsóval, akit nagyon régen nem is láttam már IRL (najó, a pözsót láttam, csak mr pözsót nem). Vidéki kúriánkban volt elszállásolva valami rendezvény okán, amin én is részt vettem (konferenciaszerű buli volt, szóval tudományos és vidám, aki nem jár gyakran együtt), és teljesen civilizáltan, már-már baráti tómusban beszélgettünk, de aztán meglátott meztelenül és onnantól elszabadultak a fantáziák, sajnos rögtön fel is ébredtem (na ennyit az álomrendőrségemről, ahol csak irigy baszatlan tökkelütött dolgozik, akik nem értik, hogy itt kéne engedniük kiélnem magam és  akkor az ún. való életben nem csinálnék furton feszt hülyét magamból). Amúgy tök jó érzés volt, még ébredés után is, ami azóta is kitart. Amikor hozzámért az volt az első gondolatom (álmomban) hogy TUDTAM, HOGY EZ BE FOG KÖVETKEZNI!
Itt keltett a cenzúra, szóval értem én, köszönömszépen, hogy lófaszt fog ez bekövetkezni.


Nincsenek megjegyzések: