2013. december 13., péntek

Rose Rajongói Klub

Épp hazaindultam, és ahogy toltam ki a bringát, megállt a parkolóban a mikulás egy idősebb úr, és csak bámult rám, én meg azt gondoltam, hogy ezek szerint túl hangosan dúdoltam a Fairy Tale of New Yorkot és már megint futóbolondnak tűnök, de akkor megszólalt a bácsi, hogy ez a legszebb bicikli az egyetem egész területén*.

A múltkor egy cetli volt a nyergen, hogy milyen szép a bringám üzenettel egy bizonyos Ritától, most meg a  mikulás bácsi, előtte meg a pözsó azzal az átlátszó szar dumával hogy csak azért kötötte a pözsóját minden nap, bárhová is raktam rose-t a bringámhoz, mert olyan szép hogy büszke volt a bringájára és egy hasonlóan szépet keresett mellé.

ez olyan vicces. miért váltja ki ez a biciGli az emberekből ezt a hatást?

*az egyetem?? A világegyetem!!!

Nincsenek megjegyzések: