2013. december 30., hétfő

átok rájuk

Hát idén már nem lesz működőképes varrógépem, hacsak a hátralévő 1,5 napban nem lép érvénybe egy titkos jóakaróm végrendelete, aki rám hagyta működőképes varrógépét (és ki is szállítják).
Semmi fontos munka nincs már, nem ez a gond, hanem ez az egyetlen tevékenység, amit szívesen csinálok mostanában. Kurvára mérges vagyok rájuk, minek hitegettek azzal, hogy mára kész lesz, és pláne miazhogy még hozzá se kezdtek? Annyira a nyelvemen volt, hogy mégis mi a faszt tetszett eddig csinálni (pénteken vittem be, aznap munkanap volt és szombaton is dolgoztak)?
UPDATE: az imént hívtak a szakik, hogy mégis elkészült és mehetek érte (1 órás minka volt, bicsiz). jó magyar szokás szerint a nyüzsgő/pattogó/kellemetlenkedő, a.k.a. törődő ügyfél tud csak eredményt kicsikarni. Nevermind, VAN MEGINT GÉPEM.

Olvasok, filmet nézek, főzök persze, de figyelemelterelésül, egyik sem okoz örömet. Az emberek kifejezetten idegesítenek, senkire nem vagyok kíváncsi, de ez lehet az elmúlt 1,5 hét egybefüggő karácsonyi partizásának is a következménye. Nem érdekelnek ízek, nem érdekelnek szagok illatok, már olvasott könyvekkel és látott filmekkel vagyok hajlandó csak foglalkozni, félek az új dolgoktól, ugyanazon az útvonalon tekerek mindig, mint egy patkány a járatában, bármikor képes lennék bebújni az ágyba és aludni, vagy legalábbis félálomba merülni. Elmegyek találkozókra, teljesítem a családi telefonhívásokat, de mindet kötelességtudatból és valami önkéntelen önvédelmi késztetésből, hogy ne süllyedjek le teljesen a nyúlós-nyákos trutyi aljára, ahová nem jut el se fény, se hang.
Az utóbbi időszakban teljesen elharapódzott a káromkodási képességem, magam is elborzadok, mik bírnak egészen pitiáner dolgok miatt kicsúszni a számon, és a türelmetlenségem miatt mindent elejtek, mindennek nekimegyek, mindent elkeverek és nem találok, amitől még idegesebb leszek.
Elemcserét kéne végezni, vagy valami. Egyedül berúgni esett jól voltférjjel, de az meg rémesen egészségtelen egy hobbi.


előre szólok, hogy a basztatós kommentekre is durván fogok válaszolni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=0tzO7wqk2m0

Csíra bácsi

Nyúl írta...

jah, ha nem vagyok formában, akkor én is így nyomom :D