2013. november 7., csütörtök

36

Egy egész méretnyit fogytam, véletlenül.

Ekkora kb 17 évesen voltam, ezek szerint éveim száma is majdnem megfeleződött? Akkor mik ezek az ősz fanszőrszálak? És a ráncaim a homlokomon? Azokat ki fogja kivasalni, he?

Ma a masszőr-csontkovács (vagy csontkovácsba oltott masszőr, nézőpont kérdése) feltűnően kedves volt hozzám, bár eddig sem szidalmazott hangosan és amikor fájdalmat okozott, olyankor is mindig csitítgatott és biztosított szeretetéről, de ma lovagiasan kivette a táskát a kezemből és kicipelte a bringámig (nyomorult, láttam hogy elferdült a gerince, mire odaértünk), agyondicsérte a hajamat férfiszemmel (aszonta; mintha ő tudná női szemmel nézni...) és puszit adott búcsúzásképpen. Eddig semmi ilyen jellegű, közvetlen megnyilvánulása nem volt. Szegény, én meg azt álmodtam róla, hogy ő a Vudi Elen....

Új projektem, melynek egyelőre a "beülős este" fantáziá(tlan)nevet adtam, a mai nappal vette kezdetét. Mondjuk nem tudom, hogyan fogok ismerkedni más emberekkel, miközben arcom egy regénybe lóg bele és magamban vihogok, közben pedig fültől fülig összemaszatolom a képem a humusszal és a sálamba potyogtatom a lilahagymát. De hátha valaki rodeóbohócot keres az utazó cirkuszába hasonlóan szerencsétlen magányos könyvmoly és mégis elég bátor hogy odaüljön hozzám és együtt nevessünk.


Nincsenek megjegyzések: