2013. november 29., péntek

yes i'm a hero

Rászántam magam, és ehhez egy kétnapos hétvégetoldó szabadságra volt szükség, mert előre tudtam, hogy kibaszottul sok munka lesz vele, és ehhez lelkierő híján voltam eddig, de most végre elhatároztam hogy megcsinálom és igen, rendbetettem a konyhaszekrényt, amit még Apám kezelt az alábbi elvek szerint:
kinyitom az ajtót, bevágom, ami épp a kezemben van, mert el akarom rakni valahová, majd becsukom. Ennek eredményeként a kétosztatú, összesen 6 polcos szekrényben boldog egyetértésben kuplerájozott a csiszológép, a liszt, a fúró, a kézigyalu, 36.956 csavar és szög, szárazbab NEJLONBAN, egymillió-négyszázezer molylepketetem és zsizsik, zsemlemorzsa, 6 zacskó különböző mennyiségű nyitott csigatészta (minden húsleveshez újat vett és főzött egy adagot belőle, ha meglátogattam, akkor pedig kettőt? vagy hogy?) kétkomponensű ragasztó, glett, babpiskóta kinyitva, rumaroma, gyógyszerek.
Egész nap ezt csináltam, mert persze mosogatni is kellett a mindenféléket, úgyhogy most fogok ebédelni.

Kb egyedül ezt nem találtam a szekrényben, de lehetséges, hogy csak jól elbújt.


Ha elfogadtok egy bajnoki jótanácsot, sose legyetek nyugdíjas özvegy pasasok.

Nincsenek megjegyzések: