2013. november 10., vasárnap

koszos disznó

Van az operett mellett egy disznós hely, hát elég nagy fenntartásokkal ajánlanám. Oké, végiggondoltam és rájöttem, hogy mégse tudnám senkinek ajánlani: akinek vastag a bukszája és nincs jelentősége, hogy egy üveg kadarka vagy zöldveltelini ún. minőségi bor (kadarka?!) 4300 forint, az nem ilyen helyre megy. Aki malacőrült és minden ami malac, jöhet, annak felháborítóan kicsi lesz az adag és véleményem szerint a tepsis krumpli nem úszik a zsírban egy vendéglátóipari egységben*. Marinéni konyhájában igen, de az nem nevezi magát bisztrónak. Szóval gazdag igénytelenek nyugodtan menjenek. A mangalica pecsenye amúgy nagyon finom volt, de én egy sovány, 57 kilós lány vagyok, aki az ébren töltött 16 óra alatt összeadva ugyan sokat eszik, de egyszerre nem vág be 4 rántotthúst, úgyhogy nekem oké volt a tenyérnyi hús, igaz, 3 centis vastag szelet, de egy férfi sátáni kacajjal küldte volna vissza, hogy ő nem rendelt előételt.
*első felindulásomban disznótorost akartam rendelni, mert kívántam a májas hurkát, de aztán meggondoltam magam. képzelem, mit hoztak volna ki disznótoros címén: egy-egy karika májas, véres hurkát meg egy karika kolbászt. hüjék.

Jól elrontották a napomat, mára szakadó esőt és világvége hangulatot ígértek, erre tessék: 7ágra süt a nap hát hogy fogok most morcos és életúnt lenni, azt terveztem, hogy barlangom mélyére visszahúzódva varrok, 3-4 óra alatt lassú tűzön megsütöm márton combját és mellecskéjét babbal, paprikalekvárral és sok fokhagymával, arcomon méla utálattal nézem a vízfüggönyt az ablakból. Most menjek bringázni? Vagy mossak ablakot? Undorítóan mocskos mind, faszér' süt a nap, így látszik minden kosz a lakásban.....

Nincsenek megjegyzések: