2014. június 14., szombat

bunkó fasz

Az ember magából indul ki.

Én sosem mondok olyat, hogy majd hívlak és aztán baszok felhívni az illetőt. Sosem ígérek olyat, hogy egyszer majd elviszek ide meg oda, és aztán baszok elvinni akárhová is. Sosem vetem fel, hogy tartsuk a kapcsolatot, mert nem szeretném megszakítani, és aztán ezt az igényt ennyiben is hagyom, nem keresve a kapcsolatot a továbbiakban az illetővel. Sosem kérdezem meg senkitől, hogy hogyan van, ha nem érdekel; ha megkérdezem, akkor tényleg érdekel a hogyléte és oda is figyelek arra, amit válaszol.

Nyilván egy karót nyelt, merev idióta kretén vagyok; hogyha azt kérdezik tőlem, hogy hogyan vagyok, akkor elhiszem, hogy érdekli az illetőt, azért kérdezi meg, de legalábbis érdekli, mi van velem. De nemcsak merev kretén vagyok, hanem egy buta naiv idióta is, mivel ha tőlem kérdezik ezt, akkor azt hiszem, a másikat ez tényleg érdekli.

Nincsenek megjegyzések: