2013. június 5., szerda

még mindig

A kék pözsó nem tágít.

Ma 4 bringa volt a tárolóban mindössze, mikor megérkeztem, ráadásul jókora késéssel (otthon elkirálylányoskodtam az időt, plusz tegnap 40 perccel tovább kellett bent maradnom, amit elegánsan átcsoportosítottam mára), kék pözsó sehol. Nem mondom, hogy egy fikarcnyit nem voltam csalódott, főként a játék miatt, de aztán helyretettem magam, hogy ez nem cirkusz, ide nem szórakozni járok. Kikötöttem a paripát és robogtam föl a zirodába, aztán bent rádöbbentem, hogy nincs harisnyám*, és muszáj gyorsan beszereznem fekete irodai harisnyát, úgyhogy vissza a bringáért, és amikor befordulok a tároló sarján hát mit látok? Ott támasztja a pözsó flegmán Rose-t.

Pont utánam ért be? ( még a késésemmel együtt is)
Vagy valahonnan lesi, mikor jelenik meg Rose és áthozza ide?

Vagy csak túl sok agatha christie regényt hallgatok mostanában?

sajnos imádom a rejtélyeket.......


*pedofilok napja van, ünnepség is lesz és elegánsba kellett jönni. a khaki túragatya és a kék hosszúujjú póló az itteniek szerint nem elegáns. hülye sznobok.

3 megjegyzés:

Nyúl írta...

Gigi [zsizsi] szerint nem vagyok normális.
Nem vagyok normális?

Névtelen írta...

Ehh, drótszamárság!

Csíra bácsi

Nyúl írta...

Ja, mostmár belátta, hogy nagyon is van valóságalapja a dolognak, bár abban, hogy nem vagyok normális, nem tévedett.