2013. június 4., kedd

valami kis szerelem.....

Egy titkos románcra derítettem fényt. Úgy tűnik, a kicsi Rose-nak udvarlója akadt egy fess, égszínkék peugeot férfibicikli személyében. Kék bandázzsal körbetekert szarvkormánya incselkedve bújik át a hátsó kerék küllőin, és olyan bájosan dől nap mint nap a vaskorlátnak, hogy szinte hallom, miféle pajkosságokat súgdos Rose fülébe, amíg én itt bent kalapálom a karaktereket ("Beolajozhatom a láncodat? Hol vetted ezt a csengőt, irtó menő! Merre laksz, van kedved együtt gurulni valamikor?")

Egy ideje felfigyeltem már arra, hogy mindig ez a kék férfibringa van kikötve Rose mellé a bringatárolóban, a hajlított vas másik oldalára, de nem tulajdonítottam neki jelentőséget, mivel mindig dugig volt a tároló, gondoltam, a bringa tulaja is hasonlóan hosszas optimalizációs eljárás végeredményeként* választotta ezt a bizonyos parkolóhelyet, szóval csak ragaszkodik a jó helyhez, vagy csak ő is a megszokások rabja, sat. Aztán mivel a múlt héten nagyobb széllel jött a hidegfront és félő volt, hogy még a 2. sorba is bever a víz, ha jön egy zápor, így egy sorral beljebb raktam le Rose-t, és amikor munka után mentem a tárolóhoz, megint ott volt nekidőlve a kék pözsó. A múlt héten azonban elkezdett bennem motoszkálni a kisördög. Áhá! A kis csalfa! Elkezdtem játszadozni a parkolóhelyekkel, és a titokzatos kék idegen mindig követett. Ma megint máshová kötöttem, direkt másik sorba és vagy 3 vassal odébb, és amikor elmentem ebédelni, a kék pözsó ott dekkolt és fűzte Rose agyát, pedig vizsgaidőszak van, így a tárolóban már alig van bringa, szóval volt vagy 20 szabad vas is, bárhová köthette volna.

Amikor jövök reggel, még nincs itt, amikor elmegyek, akkor meg még itt van. Egyre kíváncsibb vagyok, de csak úgy tudom meg, ki a kék pözsó sofőrje, ha tisztes távolban kivárom, amíg megérkezik és kiköti a bringát. Remek, akkor most bujkáljak a bokorban?


* négy sorban vannak az U-alakú vasak lebetonozva, soronként van vagy 10-12, szóval elég tisztességes mennyiségű bringa fér itt el pláne, hogy a vas mindkét oldalához támasztható bicikli. A tető azonban csak félig takarja ezt a részt, és így 1 sor teljesen kilóg alóla, ergo ázik, a 2. sor pedig csak lassú, csendes esőben nyújt fedezéket, már kis szélben is beesik, rá a bringákra. Nem szeretem rögtön az elejére kikötni ez első vashoz, mert egyrészt jólnevelt vagyok (lásd kérem, fáradjanak a busz belsejébe), másrészt az összes karbantartó ott cigizik folyamatos váltásban, egyszóval nagy a nyüzsgés és nem szeretném, hogy akár akaratlanul is leverjenek róla vmit vagy ilyesmi, viszont a tároló végéig sem szoktam betolni, mert amikor eljövök, még sok bringa bent van és szűk a vasak között a hely, ha mindkét oldalon bringák vannak, és beleakadok a pedálokba, szentségelek, olajos leszek, sat. Így kristályosodott ki nagyjából 2-3 vas, ami nincs a falnál, nincs a végében, nem ázik a bringa és nem az enyémre rakják fel a karbantartók gépzsíros bakancsukat dekkelés közben.

Nincsenek megjegyzések: