2013. június 26., szerda

You feel that sting, big boy, huh? That's pride FUCKIN' with you! You gotta fight through that shit!

szarul érzem magam, és nincs semmi ötletem/kilátásom arra, hogy ezen változtassak. Főként, mert az egész rosszérzés belőlem ered, ami máris tálcán kínálná a megoldást ugye, de azért annyira mégsem.

valahogy elment most a kedvem egy ideje mindentől; attól, ami eddig örömet okozott, ami kellemesen kihívással járt, ami érdekelt vagy amire vágytam. valamikor a kánikula közepén kezdőtött. először a hőség miatti enerváltságnak tudtam be, ilyenkor majdnemhogy a túlélésre játszom és kb este 10-kor kezdek el normálisan funkcionálni, de már napok óta normalizálódott a klíma és még aludni is tudok ennek köszönhetően, de a helyzet cseppet sem javult.

van ez a fene nagy önérzetem, az baszogat belülről.

és folyton nyígok, ez is idegesít,.

egy idegesítő hüjepicsa vagyok.

Nincsenek megjegyzések: