2013. szeptember 3., kedd

ha nincs eszed, legyen noteszed

Két fontos dolgot már napok óta elfelejtek ide feljegyezni:

Egyik nap karambolozott két autó miattam, mert egy végzet asszonya démonikus nő vagyok, úgy ám.
Najó, igazából vártam a zebránál illedelmesen, amikor lelassított egy kedves autós és elegáns kézmozdulattal intett, hogy gördüljek tova, mire én gördülni kezdtem, ekkor egy nagy csattanással a mögötte jövő belébaszódott hátulról. Ennyit a lovagiasságról - gondoltam, míg továbbsuhantam irtó gyorsan, nehogy engem vegyenek elő, ez se fog többet bringásnak megállni előzékenykedni. Szegény ördög...

A másik, hogy vettem egy szuperfura, szuperdivatos, szuperjól álló gatyát a lunában (használtbolt), kimostam, és amikor felvettem és benyúltam a zsebeibe, hogy eligazgassam, egy apróra összehajtogatott 5 euróst találtam benne. Örültem, mint majom a farkának, ezt bezzeg mégis elfelejtettem ideírni, csak nyafogok és nyifogok és sajnáltatom magam, egy hálátlan dög vagyok.

1 megjegyzés:

n írta...

Még pár ilyen és lassan kiegyenlítődnek az arányok, vagyis nullán leszel...az is valami :D