2013. szeptember 29., vasárnap

utolsó nap

Holnap megint mehetek dolgozni, hüpp, hüpp, vége a szabadságnak, hüpp. Este a baráti kör a prágai utazást tervezgette már és közölték velem, hogy októberben prágába megyek, mire közöltem velük, hogy nem, mivelhogy a nyarat végiggályáztuk és Zibon lesz a sor hogy elfelejtsen bennünket szabira menjen két hétre, ergo én viszem a hátamon a bótot. Úgyhogy ebből november lesz, állítólag, vagy elmennek nélkülem halál, halál rátok és az unokáitokra is!!, még nem tudom.
Nagyjából sikerült megvalósítanom nagyívű szabadságeltöltési terveimet is, igazán büszke vagyok magamra. Csak a túrázás maradt ki, de annak is az volt a lényege, hogy egyedül lehessek és jószagú legyen a levegő közben, és ezt a lakásban is meg tudtam oldani (tisztálkodással és légfrissítővel ugyanaz a hatás érhető el, hitték volna??), ráadásul úgy, hogy közben varrtam táskát is !!44!
A Belgium egész jó hely, pláne a Brüsszel része, és tulajdonképp én nagyon szívesen élnék egy ilyen hűvös városban, erre jöttem rá, és sokkal inkább itt, mint mondjuk róma, ahol télen ugyanúgy nincs hideg, de a Belgiumban sem annyira, viszont nyáron a kislábujjadról is izzadság csorog és tántorogsz a hőségtől, a Belgiumban viszont nem és én sokkal jobban szeretem az őszi ruhákat, mint a nyári szirszarokat. Továbbá ennyi jó sör mellett nem lehet szó nélkül elmenni, és a sültkrumplit nemzeti sport magában enni (egyszer sültkrumplit ebédeltem hétvégén, amikor még volt a pasim, aki ezen teljesen kiakadt és gyakorlatilag lehülyézett miatta; na, hát kell ez nekem? ugyehogy nem.) Szóval akkor belgium.



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most komolyan, Kafkával takarózol?
De miért?
Ti, hivatalnokok, néha olyan furcsák bírtok lenni...
Most komolyan, peren kívül, néha egy kastélyról is álmodozol, ugye?
Na ugye.

Csb

Nyúl írta...

Nem lehet mindenki kocsmáros, hogy sörrel takarózzon! (pedig én azt is megpróbáltam)