2013. szeptember 16., hétfő

my szabadság is getting better and better

Remélem, szót fogadtatok az időkép.hu-nak és voltatok kint minél többet a szabadlevegőn, mert holnaptól nyista napsütés; az lesz, hogy nem melegszik semmit a lég és szakadni fog az eső és mindenki szomorú lesz, szemei csíkban állnak majd, a frizurák begöndörödnek, a cipők átáznak, ezért MÁR MOST RAKJATOK BE A TÁSKÁTOKBA VÁLTÓZOKNIT, és délután kettőre oroszkrémtortát fogtok kívánni, lefogadom. Ehhez képest én egy érdekesnek ígérkező előadáson fogok ücsörögni, amit a tanSZÉKi pözsó tart. Mivel illedelmes állampolgár vagyok, megkérdeztem e-mailben, hogy szabad-e ilyesmit művelni, mert úgy gondolom, hogy senkire sem illik ráhozni a frászt illetéktelen behatolással a személyes terébe és mindenkinek meg kell adni a nemet mondás lehetőségét, de nem élt vele, ami mellesleg őszintén meglepett, csak annyit kérdezett, hogy mikor és miért. És ahogy átfutottam a szillabuszt - mert egy rendes tanár tölt fel ilyet - rájöttem, hogy én ezt abszolúte fogom tudni hasznosítani is, szóval ez egyre jobb lesz.
Most képzeljük el, hogy egy kék versenybicikli magyaráz a kultúraközi kommunikáció antropológiai vonatkozásairól, a jelentősebb részeknél villant a lámpájával és csenget, ha egy hallgató okos kérdést tesz fel.
Oké, tudom, hogy elmebeteg vagyok, nem kell idekommentelni.

Holnapután ilyenkor már brüsszelben fogok istenkirály sört iszogatni (a szakadó esőben szintén) és megpróbálom levakarni magamról ezt a rémes, szürke, fátyolos, rozsdafoltos magyar búskomorságot. Szerintetek sikerül? Olyan nehezen tudok felszabadult lenni és olyan régóta nem sikerült már.

2 megjegyzés:

n írta...

majd kapol waffelt az oroszkrém helyett és nem kötelező program felszabadultnak lenni

Nyúl írta...

de, ha kell, erőből is!
:)