2013. július 8., hétfő

féllábú zsoké képekkel

Hegyen-völgyön, erdőn-mezőn, hidegben-melegben.

Éjszakai túrán még nem voltam, csak camino de santiagon, de ott saját elhatározásból nappal gyalogoltunk, aminek több oka is volt, például éjjel nem lehettem volna napallergiás.

Végül 7 óra alatt teljesítettük a 28 km-t, mivel egyrészt éjszaka lassabban halad az ember (fejlámpával is), meghát hajnalra mégiscsak közeledtünk a 24. ébren töltött órához, így már tántorogtunk néha, mint aki részeg, pedig csak egy pálinkát ittunk nem is ittunk semmi alkoholosat.

A túra tanulságai:
- teremfoci cipőben (sic!) is simán teljestíhető egy 28 km-es túra 4 hegyen átmászva IS, ha ügyesen átgyúrjuk lábfejünket vazelines vagy faggyús lábápoló krémmel és 1+1 (vékony és vastag) zoknit húzunk. Tökéletes, köszi Pepe bácsi! (a szőlőleveles fürdőt sem felejtettem el, de arra most nem volt szükség)

- túra előtt feltétlenül meg kell nézetni a résztvevőkkel a Twin Peaks*-t, különben hogy fogják összeszarni magukat a black lodge és a táncoló törpe emlegetésekor

- az érkezést még pirkadat előttre kell időzíteni, hogy a falu apraja-nagyja ne legyen ébren és ne nézhesse végig showműsorunkat, melyet az 5 percre lévő házunkig nyomunk a pisztolyhős és féllábú zsoké keresztezésére emlékeztető járási technikánkkal.

Hajnal 4-re a jobb lábam beszart, húztam magam után, bicegve ügettem hazafelé, amikor a bal is elkezdett húzódni, hát mondom remek (hangosan mondtam, addigra a fáradtságtól ún. pszichotikus epizódom volt), ha ez is tönkremegy, nincs több lábam, ami hazavinne. De senki nem hallotta (hálistennek).
Láttunk szentjánosbogár lárvát, amibe led van beépítve, nagyon klassz kis ketyere, a potroha utolsó 2 szelvénye világított; sajnos az általam készített kép fos lett, így loptam nektek a netről egy képet, hogy értsétek.


*kiskorúakkal elsősorban

és most képek (szar felbontásban, de ez van)

nem mintha a képek magyarázatra szorulnának, de mégis azért: 
bf: erdei rémalakok; nyugi, az életben ennél még sokkal rondább vagyok (a szemüvegkeret mefisztói szemöldökrajza)
jf: a nadapi szintezési ősjegy, az egyik csekkpont volt
ba: beérkezés napkeltéje
ja: ledes kukac szentjánosbogár lárva

Nincsenek megjegyzések: