2013. július 11., csütörtök

NEM

az átfázva, elgémberedett ujjakkal, visszatartott lélegzettel együtt fotózott kismadarakra a ligetben,

az egyvégtében véginézett Tűzvonalbanra a kanapén összekucorodva, pokróc alatt,

a szegedi hazasétálásokra a kárász utcából a csőutcáig, a kivilágított víztorony mellett félméteres hóban és éjjeli hőségben,

az egymás zenéinek froclizására, amikor szombat délelőtt '70/80-as évek rockja ment vagy a röyksopp junior,

a kertemben ücsörgésre egy hideg fröccs vagy sör mellett,

az értesítés meskás eladásról örömének megosztására,


több mint két hónapja egyedül vagyok és ebből volt 6 hét amikor annyira sem volt kíváncsi velem kapcsolatban, hogy élek-e egyáltalán, nemhogy bárhogyan is kommunikáljunk egymással, szóval itt azért elkezdtem már gyanakodni, hogy én vagyok az elefánt, de ez most így akkor is egy baltával tarkónvágásként hat rám.
azt hiszem, ebben a relációban mégiscsak én voltam az, aki szeretett. mert aki szeret, az nem bánik így.
én bánom.


Nincsenek megjegyzések: