2013. augusztus 7., szerda

azt hittem, nagyobb

Menősködtünk a VIP lounge-ban, ahol Schmuck Andor is menősködött a +40 kilóval ezelőtti öltönyében, szegényt annyira megbámultam, mint egyszeri lyány a rio de janieorból érkezett vándorcirkuszt, de egyszerűen nem tudtam betelni a látványával: egyszerre éreztem szánalmat és fuldokló röhögési késztetést szegény bohóc iránt, olyan volt, mint quasimodo és egy muszájkabátos pszichiátriai beteg keresztezése.
A Quimby klassz volt, de nekem a Budapest Parkos koncert jobban bejött. A szigettől asszem többet vártam, ezért okozott kissé csalódást, nem tudom, miért hittem, hogy a hajdani hippitanyából dubai kaszinónegyedet és disneylandes cirkuszt rittyentettek azóta, persze volt fejlődés és változás, csak nem akkora, amekkorára én számítottam. Mondjuk minek számítottam bármire is, nemigaz?

Ezektől eltekintve nagy élmény volt és sajnáltam barátnőt, aki fanyagolva és kb 15 percenként felsóhajtva "élvezte" végig az estét, hogy mennyire öreg ő ehhez és mennyire mennyire öreg volt ehhez már 15 évesen is, és a tavalyi egészhetes vip belépője is ott rohadt meg a fiókjában dehát mit is csodálkozunk ezen ugye. Egyidősek vagyunk, szóval ennyit a biológiai meg a mentális kor közti különbségről...

Majd rakok fel képet is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Frankón úgy tudtam, hogy csak 35 év alattiak vehetnek szigetjegyet,
így hát idén meg sem próbáltam.
De állítólag ez hülyeség.

Csíra bácsi

Nyúl írta...

Az a nappali tagozatos egyetemi tanulmányokra vonatkozik, Csírabácsi, össze tetszett keverni!