2013. augusztus 14., szerda

malőr

Sikerült elcsúsznom a buzi villamossínen, de hogy hogyan sikerült állva maradnom mégis, arról fogalmam sincs, pláne hogy két sör után, este, esőben hazafelé tekerve. Mármint a bringa kicsúszott és elhasalt (vagyis oldalra kicsúszott), én mentem valahogyan tovább, gondolom sajnáltam a lendületet elhagyni, vittem még kicsit tovább. Annyira gyorsan történt és olyan fura volt az egész, hogy nem tudom, hogy kiviteleztem, mindenesetre ha kirúgnak a  melóhelyről, jelentkezem az artistaképzőbe és/vagy kaszkadőrnek.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ittas járművezetés
közben majdhogynem balesetezel?

Amikor tekersz (pláne esőben
este) láthatósági mellény van rajtad?
Nem viccből kérdezem.
Egyszer majdnem elcsaptam egy bringást
esti esőben - egyáltalán nem volt kivilágítva a szerencsétlen.
Mióta autót is vezetek, azóta inkább
mindenhol a járdán bringázok - az autósok
ugyanis néha semmit sem látnak a bringásokból.
Ellenben ha van rajtad láthatósági,
kilométerekről kitűnsz éjszaka, esőben.
Frankón életet menthet.

gondoskodó csíra bácsi

Nyúl írta...

hátul egy piros villogó, elől egy fehér villogó és egy lámpa. ittasságom nem volt, a két sör 6 decit jelent, de nem befolyásolt, annál én edzettebb vagyok.
bal bokámon egy pirosan villogó, fényvisszaverős bokapánt, jobb bokámon fényvisszaverős pánt. Nem, mellény nincs rajtam, mert az összezavarná a karácsonyfa-hatást :D
járdán meg 13 kilómétert hazatekerni.... na ezt inkább már nem kommentálom.

Nyúl írta...

De kedves az aggódás, jólesik. amúgy mellényen már gondolkodtam, de valszeg házilag fogok gyártani fényvisszaverőkkel, mert olyan béna az a banánzöld kukásmellény.

Névtelen írta...

Gyártsd csak le azokat a fényvisszaverőket, mert hihetetlenül megéri adott esetben.
Egy sör nem sör, két sör fél sör...
hányszor hallottam már:)
A múltkor egy fickó azzal hencegett, hogy tegnap este mennyire leütött valakit nálam, nézzem meg a kezét, tiszta sebes.
Nem mondtam meg neki, hogy a vaslemez reklámtáblát ütötte le - pár sört ivott csak, amit persze egész délután hordtam neki.
Az alkohol becsapós (is) tud lenni.
Ha jobban belegondolok, bringán még nem ültem sem ittasan, sem bódultan, autót pedig egyszer vezettem másnaposan - azóta sem, soha-soha többé (szar volt)!

csb

Nyúl írta...

Ezt a járdán bringázást sztem felejtsd el, a járda a gyalogosoké. Ha félsz, akkor inkább gyalogolj; milyen lenne, ha a gyáva kamionos a járdán kerülgetné a cekkeres mamikat :D

Nanana, azért a 2 pohár sörömet a vaslemezt leölkölző alkesszel egykapal alá vonni, ezt kikérem magamnak.

Névtelen írta...

Ezt már szeretem:)
Ha a járda a gyalogosoké, akkor
ugye az úttest pedig...
Ennek semmi értelme.
Nagy forgalmú úton én bizony a járdán tekerek - vessenek meg érte még nagyon, nagyon, nagyon nagyon nagyon sokáig.
Számomra ez így biztonságos és ésszerű,
pláne, mióta első kézből tudom, hogy
rossz látási viszonyok között mit lát
egy autós.
Egy apró titok: legalább hátulra rakj
folyamatos fényű lámpát, a villogót meg felejtsd el.
Az autósok agya a folyamatos pirosra kattan át leghamarabb tilos állásba.

De persze mindenkinek akkora kötelet illik hagyni, amire kényelmesen felkötheti magát:)

csb