2013. augusztus 20., kedd

én legalább nem

Mostanság sokkal többet vagyok ún. barátaimmal, akiket 30-20-10 éve ismerek, úgyhogy van múltunk rendesen (ált.isk., gimi, egyetem); kis kivétellel mind párkapcsolatban/ házasságban élnek és azt látom, hogy minden csaj egy házsártos házisárkány. Folyamatosan baszogatják a pasijukat, zsörtölődnek, rájuk förmednek minden apróságért, semmi sem jó, azok meg behúzott nyakkal, csendben, békével tűrik az egészet. Lehet, hogy nem kellek senkinek se, de az tutibiztos, hogy nem azért, mert tüzet okádok.

Viszonylag különböző habitusú nőkről beszélünk, tehát nem ezzel függ össze, de akkor mi lehet az oka? Mi idegesíti őket egyfolytában a pasiban, ami miatt úgy érzik, semmit sem csinálnak jól ÉS ezt folyamatosan a képükbe is kell vágni? Valami súlyosabb gond áll a háttérben, nyilván, mint hogy behoztad-e szívem az ajándék bort az autóból vagy hogy miért 40-nel mész az üllőin. Nem akarják megbaszni őket/ nem veszik őket feleségül/ nem csinálnak gyereket nekik? Vagy éppenhogy feleségül akarják venni őket/ gyereket akarnak nekik csinálni/ folyton dugni akarnak velük? Értem én, hogy munkahelyi feszültség meg társadalmi elvárások, meg már megint anyádéknál kell ebédelnünk, de biztosan ez a legjobb módja a frusztráció lekommunikálásának. Nyilván a faszik is megérik a pénzüket, de őszintén sajnálom őket és nem értem, miért tűrik. Sosem voltam még fültanúja annak, hogy leállították volna a nőjüket, hogy szálljon le róluk vagy hogy fejezzék be a baszogatást. Az egyikük meglehetősen dedós módszerrel vet véget a dolognak, amikor már betelt a pohár: felveszi a megbántott kisfiú arckifejezést és megnyúlt ábrázattal, lógó orral ücsörög magában, mire a csaj észbekap és olyankor már persze kedves hozzá, de a pasi rendszerint órákig duzzog. Biztos ez az ő kis játszmájuk, de kívülről nézve kurvára fárasztó és felőrlő játszmának tűnik.

Olyan, mintha lenézés lenne ebben a folytonos basztatásban, hierarchikus viszonyt mutat, ahol a nő a fölérendelt, kicsit olyan anya+a hüjegyereke párosnak tűnnek mindannyian. Lehet, hogy ez a baj?
Nem tudom, de kiábrándító, az biztos.

Nincsenek megjegyzések: