2013. augusztus 14., szerda

férjhez mész mert azt mondtam

Az éjjel (álmomban) 3 cigó arra kényszerített, hogy megint feleségül menjek a volt férjemhez, akivel csak röhögtünk az egészen, hogy miféle hülyeség ez. Ők azonban komolyan gondolták, elcipeltek magukkal valahová készülődni, várt ott rám valami fehér menyasszonyi ruha meg cipő, kaptam 10 percet, hogy elkészüljek, én meg húztam az időt, ahogy csak lehetett. Felvetésemre, hogy nincs is gyűrűnk, úgyhogy az egész érvénytelen lesz, csak legyintettek, hogy tudták, hogy majd ezzel jövök elő, de úgyis kapunk valami gyűrűt. Valami vihar közeledett, mire még jobban sürgettek, hogy ne szarakodjak már és ők tudják, hogy csak alibiből szarakodok ennyit, aztán kitört a vihar és megörültem, hogy akkor nekem ebben a fehér selyemszarban nem is szabad már kimennem.

Itt ébredtem fel és jóljött volna egy emberszagú váll, amibe belefordulhattam volna. hüpp.

Nincsenek megjegyzések: