2013. augusztus 26., hétfő

és egy gif is

ezaz, jólvan, essél te is, buzi eső.

mai alakításomért sem fogok oscart kapni, látom már.

ma 4 hónap után először vettem fel a tél végén vett vászonnadrágomat, és faszán lóg rajtam, mint egy krumpliszsák. elég durván lefogytam ezek szerint (az utolsó lukban van az öv, ami a szeméremsértéstől hivatott megóvni, és így is alig tart). úgy érzem magam, mint egy lelenckölök, himbálódzik a szára a bokámon, a seggemen meg lóg, istenien érzem magam benne.

és kedves kollégák nem, nem segít, hogy rámbámultok és elszörnyedve, felhúzott szemöldökkel közlitek velem, hogy én mennyire le vagyok fogyva, mert ha sovány vagyok akkor nyilván már sem a látásom, sem a felfogóképességem nem működik, ezt dirket közölni kell velem. a következő, aki ezt mondja, annak azt fogom válaszolni, hogy te meg milyen öreg vagy bazmeg, rémes.

na.


update: hazafelé az esőben defektet kaptam (pedig nincs is karácsony), mehettem vissza a bringaszerelőkhöz felnin, de megcsinálták mert cukik (és mert ebből élnek) és mire elkészültek, az eső is elállt. Ma meg leesett a láncom munkába jövet, és megállt az órám is.
Még valami?

Nincsenek megjegyzések: