2013. augusztus 12., hétfő

(h)idegfront

Nem értem az egészet, mert tényleg lehűlt a levegő és már tényleg lehetne is aludni, de rám a hidegfront sajnos úgy hat, hogy hidegfront idején rémálmaim vannak, és óránként felébredek. Ilyenkor álmomban meglopnak, átvernek, megcsalnak, cserbenhagynak, én pedig reggelre hulla fáradt vagyok a sok aljasságtól, ami álmaimban történt velem egyetlen éjszaka alatt, és teljes letargiába is süllyedek, hogy mégsem kellek senkinek, és ezt még szemtől szemben sem meri közölni velem, és mire kijövök a boltból, a biciGlimnek hűlt helye és aztán mégis azt mondja nekem a két figurából összegyúrt szereplő, hogy már talált is lakást, mert ugyanoda szeretne hazamenni, ahová én.

Tudom, nekem semmi se jó.

Nem érzem jól magam a bőrömben, vissza akarom kapni azt a lendületet, amit június-július elején éreztem, faszom, faszomba.

ez most ilyen nyígós időszak lesz megint.

Nincsenek megjegyzések: