2013. augusztus 13., kedd

rövid, összefüggéstelen

Ma még csak kedd van és értekezlet is lesz délben. Úgy várom a hétvégét, mintha akkor történne valami, pedig totál semmi sem történik soha, de pont hogy ezt várom, a SEMMIT.
Nem jól kezdődik ez a hét, látom már.
Ex-Új-pasi kérdezte, hogy vannak-e udvarlók, én meg azt feleltem, hogy vannak. Utólagos felelősségrevonáskor így mondhatom, hogy ez egy fiktív kérdés volt, ezért adtam rá fiktív választ. Meramúgy tényleg lehetne, vagyis talán van is, de ezt én nem tudhatom, mert ilyen ellenkezőnemi kapcsolatteremtési kérdésekben Hajnalka vagyok (aki nem tudhatja).


Sajnos, azt hiszem, megint mániákus szakaszban vagyok. Valószínűleg a peteérés miatt lehet, de elképzelhető, hogy csak a mindenkori mentális állapotom az oka és semmi több. Mindenesetre semmi jóra ne számítson senki.

Szeretnék írni egy könyvet, lehet krimi vagy ócska dialógusok gyűjteménye, lehetne ez a címe is, hogy ÓDGY, aztán hadd találgassanak a szerencsétlen olvasók, hogy mi az az ódégyé; mindegy, csak valamit írni.

Műkörmös Kelemen felesége, Műkörmös Kelemenné minden este kifesti a körmeit, de álmában lerágja őket reggelre.

"All the best women are married and all the handsome men are gay" - Robbie Williams: Love Supreme. Én ezt úgy fogalmaztam meg, hogy mindenki vagy meghalt, vagy buzi, vagy házas.

FordFerdítések: Waving your banner all over the place (We Will Rock You) - Lóbálod itt a bránered össze-vissza

180 kedves követőt szarok le a facebookon. Vagy kibaszott kúl alkotóművész vagyok vagy egy link senki.

A témában jártas Olvasóktól kérdezem, hogy mit lehet tenni megszállottság ellen? (a részleges lobotómián kívül)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdv a klubban!
Az első lépést már megtetted:
a ruhatárban levetkőzted
a józanságodat.
Csak így tovább.
A büfében ma félár.

egy másik link senki,
a Csíra Papa (igen, mostanság
mocskos rebpen is nyomulok)