2013. augusztus 22., csütörtök

báli rima

Már megint gyurcsányferivel álmodtam, annyira szégyellem*. Bálba voltam hivatalos és valamiért irtó jó ötletnek tűnt gyurcsányt meghívni +1 főnek (??), de nem csak úgy, mármint úgy értem, hogy nem ismeretlenül, legalábbis álmomban ismertem személyesen. Aztán barátok felhívták a figyelmem arra, hogy ahol ez felbukkan, ott fotósok hada is várható, szóval számoltam-e a lehetőséggel, hogy bulvármagazinok címlapján fogok pompázni, amint slow-foxot lejtek nagyestélyiben a vigyorgó ferivel, és akkor belémhasított a felismerés, hogy meg fog ismerni egy ország (ugye ugye, a rejtett ripacs csak előbújt), és hogy fogok én ebből jól kijönni, és minden cikk azt fogja találgatni, hogy ki vagyok és mit keresek a gyurcsány karjának másik végén, és vajon én vagyok-e az új klára, vagy valami titkos szerelem vagyok-e vagy csak egy orosz gázmogul örököse, és akkor beláttam, hogy mégsem jó ötlet a gyurcsányt bálba hívni.

Akármit is akar a tudatalattim üzenni, nem vagyok hajlandó meghallani.



*blőőőőe, ez már vagy a 3. gyurcsányos álmom, pedig esküszöm, hogy undorodom tőle.

Nincsenek megjegyzések: